Zagadnienia na 15 i 19 czerwca
(tylko na 2 dni)
Klasa I
Edukacja polonistyczna:
Poniedziałek: karty ćwiczeń str. 76-77
Piątek: Przeczytaj rymowanki z radami na bezpieczne wakacje . Wykonaj ćwiczenia w kartach ćwiczeń str. 78-79.
Edukacja matematyczna:
Poniedziałek: karty ćwiczeń str.90
Pitek: karty ćwiczeń str. .91
Edukacja przyrodnicza: -
Edukacja społeczna: -
Edukacja plastyczna: -
Edukacja muzyczna : -
Edukacja techniczna : -
Język angielski:
Temat: point to the kite- wskaż na latawiec.
Podręcznik str. 61 znajdź na obrazku przedmioty z zadania 5 ( kite/ball/ apple/mouse/fish/bird) i powiedz jaki ma kolor.
Podręcznik str. 63 zad. 7 - w wężu wyrazowym ukryły się nazwy zwierząt , odszukaj je i zapisz w zeszycie, następnie w zeszycie ćwiczeń zrób zadanie na stronie 62 (pokoloruj fragmenty obrazka oznaczone kropkami, aby zobaczyć co przedstawiają , następnie przeczytaj wyrazy i zaznacz te które są przedstawione na rysunku a w zad.6 pokoloruj latawiec)
Zeszyt ćwiczeń str. 63 (popatrz na obrazek, podaj nazwy ponumerowanych elementów, następnie przeczytaj podane wyrazy i samodzielnie wpisz je obok właściwych numerów przy rysunku, a następnie napisz wyrazy po śladzie i pokoloruj suknię Kopciuszka zgodnie z informacją podaną w zadaniu)
Religia:
Wychowanie fizyczne: -
Informatyka: -
Klasa II
Zapraszam na zajęcia na Skype
Edukacja polonistyczna:
15.06 Temat: Gry terenowe.
- przeczytaj e-mail na str.96 i napisz z pamięci życzenia wakacyjne z wiersza w zeszycie
- wyjaśnij słowo kronika, w jakich formach można ją prowadzić
- nadaj tytuły zdjęciom w podręczniku na str.97
- wykonaj zadania w ćwiczeniu na str. 87-88
19.06 Temat: Czekamy na lato.
- przeczytaj wiersz “Lato” na str.98 i naucz się na pamięć fragmentu tego wiersza
- opowiedz treść obrazka
- przeczytaj informacje o zdaniu pojedynczym i złożonym, wykonaj w zeszycie zad.6 str.99
- wykonaj zad. w ćwiczeniu na str.89-90
Edukacja matematyczna:
15.06 Temat: Sprawdzam swoje umiejętności matematyczne.
- wykonaj zadania z podręcznika na str.88-89
- wykonaj zadania w ćwiczeniu na str.79
19.06 Temat: Rozwiązuję trudniejsze zadania.
- wykonaj zadania z podr. na str.90
- wykonaj zadania w ćwiczeniu na str.80
Edukacja przyrodnicza:
Temat: Cechy charakterystyczne lata. Obejrzyj filmik:
Edukacja techniczna: -
Edukacja muzyczna:
Wykonaj zad. 1 i 2 w ćwiczeniu na str.100
Edukacja plastyczna:
Malowanie farbami “Letni krajobraz”
Język angielski:
Temat: Powtórzenie wiadomości
Podręcznik str.51 zad. 18 spójrz na tabelę i napisz co lubi a czego nie lubi Colette i Linguini
Colette likes fish , cheese , soup and ice cream. She doesn’t like eggs and mushrooms.
Zeszyt ćwiczeń str. 49 zad 18 - zapytaj swoich domowników czy lubią lub nie lubią danego produktu i narysuj odpowiednią minkę - Do you like (mushrooms)?
Religia:
Wychowanie fizyczne:
Uczniowie mogą modyfikować podane ćwiczenia.
Link do ćwiczeń:
Informatyka: -
Klasa III
Zapraszam na zajęcia na Skype
Edukacja polonistyczna:
Edukacja matematyczna:
Edukacja przyrodnicza:
Język angielski:
Temat: Co je moje zwierzątko?
Narysuj swoje ulubione zwierze i napisz co je a czego nie je.
na przykład: This is my cat. Cats eat meat. They don’t eat grass.
Informatyka: -
Religia:
Wychowanie fizyczne:
- Ćwiczymy razem- www.SZSrzeszow.pl- Aktywni w domu
- Korzystajcie z terenów rekreacyjnych-w dowolnym czasie
- Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .,messenger
Klasa IV
Język polski:
Temat: Nie płataj figli krasnoludkom. (2 godz.)
https://epodreczniki.pl/a/nie-plataj-figli-krasnoludkom/D5HJL6T3J
Przeczytaj zamieszczony tekst i rozwiąż zadania od 1 do 8.
Matematyka:
Język angielski:
Good morning! W razie pytań do lekcji proszę pisać na
Lesson, 15th June 2020 | Subject: Workbook activities. (Praca z zeszytem ćwiczeń.)
Powtarzamy i utrwalamy wiadomości z Rozdziałów 0,1,2 z Zeszytu Ćwiczeń.
Otwórzcie Zeszyt Ćwiczeń:
1 / Przeczytajcie informacje zawarte w ramkach na stronie 90.
2 / Zróbcie wybrane zadania, które nie zostały jeszcze zrobione z Rozdziałów 0, 1 i 2 (przypominam, że do zadań dotyczących słuchania trzeba skanować Kody QR)
Lesson, 19th June 2020 | Subject: Workbook activities. (Praca z zeszytem ćwiczeń.)
Powtarzamy i utrwalamy wiadomości z Rozdziałów 3,4,5 z Zeszytu Ćwiczeń.
Otwórzcie Zeszyt Ćwiczeń:
1 / Przeczytajcie informacje zawarte w ramkach na stronie 91-92.
2 / Zróbcie wybrane zadania, które nie zostały jeszcze zrobione z Rozdziałów 3, 4 i 5 (przypominam, że do zadań dotyczących słuchania trzeba skanować Kody QR)
To już wszystko na ten tydzień. Pozdrawiam. Goodbye!
Historia: -
Technika: -
Przyroda:
1.Temat: Życie w lesie.
2.Jakie drzewa rosną w lesie?.
- Zapoznaj się z tekstem oraz ilustracjami str.181-186.
- Na podstawie ilustracji wymień warstwy lasu i opisz warunki w nich panujące
- Wymień rodzaje lasów w Polsce
- Zapoznaj się z ilustracjami str.188-192
- Zapisz do zeszytu to najważniejsze str.192
Religia:
Muzyka:
Zabawa i żart w muzyce. https://epodreczniki.pl/a/zabawa-i-zart-w-muzyce/DJ1VVAxlK
Plastyka:-
Informatyka: -
Wychowanie fizyczne:
- Ćwiczymy razem- www.SZSrzeszow.pl- Aktywni w domu
- Korzystajcie z terenów rekreacyjnych-w dowolnym czasie
- Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .,messenger
Klasa V
Język polski:
Temat: Wartości w języku i język wartości.
https://epodreczniki.pl/a/slowa-na-sztandary/D16LYE61s
Zapoznaj się z tekstami w linku i wykonaj do zeszytu ćwicz. 5.1 i 5.2.( lekcja na piątek)
POZDRAWIAM
Matematyka:
Język angielski:
Good morning! W razie pytań do lekcji proszę pisać na
Lesson, 15th June 2020 | Subject: Reading comprehension. (Rozumienie tekstów czytanych.)
Ćwiczymy umiejętność czytania i rozumienia tekstów.
Skorzystajcie z Internetu:
1 / Przeczytajcie tekst na stronie https://learnenglishkids.britishcouncil.org/reading-practice/computers
2 / Zróbcie zadanie: kliknijcie na Game i wybierzcie poprawną odpowiedź True / False
3 / W zeszycie: narysujcie komputer lub laptop i zróbcie od tego rysunku kilka strzałek w różnych kierunkach, przy każdej strzałce napiszcie jedną rzecz do której możemy użyć komputera (np. play a game, listen to music itd.) Przy tym zadaniu skorzystajcie z tekstu i własnej wiedzy.
Lesson, 19th June 2020 | Subject: Workbook activities. (Praca z zeszytem ćwiczeń.)
Powtarzamy i utrwalamy wiadomości z Rozdziałów 0,1,2,3,4 z Zeszytu Ćwiczeń.
Otwórzcie Zeszyt Ćwiczeń:
1 / Przeczytajcie informacje zawarte w ramkach na stronie 90-92.
2 / Zróbcie wybrane zadania, które nie zostały jeszcze zrobione z Rozdziałów 0,1,2,3 i 4 (przypominam, że do zadań dotyczących słuchania trzeba skanować Kody QR)
To już wszystko na ten tydzień. Pozdrawiam. Goodbye!
Historia: -
Biologia: -
Geografia:
Temat: Klimat i krajobrazy – podsumowanie wiadomości.
- Przeczytaj podsuwanie rozdziału w podręczniku, str. 155-157.
- Wykonaj zadania Sprawdź, czy potrafisz w zeszycie ćwiczeń, str. 91-92.
- Sprawdź swoja wiedzę wykonując zadania interaktywne
https://wordwall.net/pl/resource/994440/geografia/dopasuj-klimat-do-strefy
https://wordwall.net/pl/resource/527846/klimat-%C5%9Br%C3%B3dziemnomorski
https://wordwall.net/pl/resource/1051495/geografia/pogoda-klimat
https://wordwall.net/pl/resource/449761/geografia/pogoda-i-klimat
Wybrane ćwiczenie zapisz w zeszycie.
Technika:-
Religia:
Muzyka:
Zabawa i żart w muzyce. https://epodreczniki.pl/a/zabawa-i-zart-w-muzyce/DJ1VVAxlK
Plastyka:
Muzyczne inspiracje w plastyce.
https://epodreczniki.pl/a/muzyczne-inspiracje-tworzymy-ilustracje-do-utworow-muzycznych/Dc1UhwCzu
Informatyka: -
Wychowanie fizyczne:
- Ćwiczymy razem- www.SZSrzeszow.pl- Aktywni w domu
- Korzystajcie z terenów rekreacyjnych-w dowolnym czasie
- Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .,messenger
Klasa VI
Język polski:
Temat: Wolność - kocham i rozumiem.
https://epodreczniki.pl/a/magiczni-pomocnicy/DeAnclF6g
Wysłuchaj nagrania i przeczytaj tekst a następnie wykonaj do zeszytu zad.7 i 10 ( dwie lekcje).
Temat:Pojedynki na słowa i dyskusja o dyskusji.
https://epodreczniki.pl/a/pojedynki-na-slowa-i-dyskusja-o-dyskusji/DovT7x5Dr
Przeczytaj “ Krótki kodeks uczestnika dyskusji “ . Zapoznaj się z definicjami pojęć w zad. 2 , a także wybierz jeden z podpunktów w zad. 3 i uzasadnij pisemnie w zeszycie.
POZDRAWIAM
Matematyka:
W tym tygodniu tylko jeden temat ponieważ są egzaminy
- Temat: Ostrosłupy – wprowadzenie.
Obejrzyj lekcję i przeanalizuj przykłady ze strony:
https://epodreczniki.pl/a/ostroslup---opis-bryly/DKmmqLtsv
https://pistacja.tv/film/mat00522-rodzaje-ostroslupow?playlist=589
W zeszycie
W podręczniku na stronie 232 na dole zobacz jak można narysować ostrosłup.
Następnie ze Str. 231 przerysuj rysunek ostrosłupa czworokątnego wraz z opisem.
Ze str. 234 narysuj czworościan foremny z ciekawostki
Wykonaj zadania 1-5 ze str. 234
W ćwiczeniach:
Str. 110 i 111
W razie trudności pisz na adres
Język angielski:
Subject: I don’t think so- wyrażanie zgody lub jej brak
Napisz do zeszytu notatkę:
Podręcznik str. 114 zad . 2 przepisz zwroty do zeszytu i przetłumacz je, następnie przeczytaj dialog i uzupełnij zad 3 używając zwrotów podanych w ramce, dialog zapisz w zeszycie.
Subject:Dobre maniery- praca z tekstem
na stronie 115 znajdziecie tekst do przeczytania o dobrych manierach i odpowiedz na pytania w zad. 2 - pytania i odpowiedzi zapisz w zeszycie.
Zad. 3 - słownictwo zapisz w zeszycie i przetłumacz zwroty.
Historia:
Temat: Księstwo Warszawskie – małe państwo wielkich nadziei.
1. Obejrzyj prezentację
2. Zapoznaj się z materiałami
https://epodreczniki.pl/a/szabla-odbierane-legiony-i-ksiestwo-warszawskie/DSXspNA5E
- szczególną uwagę zwróć na teksty: Jak przekreślono rozbiory, Księstwo Warszawskie w napoleońskiej Europie
- wykonaj zadania interaktywne
- uzupełnij zadania w zeszycie ćwiczeń, str. 105-107.
Biologia: -
Geografia:
Temat: Wschodni sąsiedzi Polski.
- Zapoznaj się z informacjami na temat wschodnich sąsiadów Polski (Rosja, Litwa, Białoruś, Ukraina) na stronie https://epodreczniki.pl/a/sasiedzi-polski-podsumowanie/D1702Fp8P
- przeczytaj teksty
- przeanalizuj mapy i fotografie
- Pracuj z podręcznikiem - tematy o Litwie, Białorusi i Ukrainie.
- Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń, str. 89-91 i 94-95.
Religia:
Muzyka: -
Plastyka: -
Informatyka:
Temat: Chmura cyfrowa
Zapoznaj się z lekcją na stronie https://epodreczniki.pl/a/chmura-cyfrowa/D4bQjxOLT i wykonaj znajdujące się na końcu ćwiczenia interaktywne.
W razie problemów lub pytań piszcie na adres
Wychowanie fizyczne
- Ćwiczymy razem- www.SZSrzeszow.pl- Aktywni w domu
- Korzystajcie z terenów rekreacyjnych-w dowolnym czasie
- Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .,messenger
Klasa VII
Język polski
Temat: Poznaj marzyciela. Powtórzenie zasad pisowni cząstek: -bym, -byś, -by.
https://epodreczniki.pl/a/poznaj-marzyciela/DZGuI72iX
Temat: Bez przyimka ani rusz.
https://epodreczniki.pl/a/bez-przyimka-ani-rusz/D5354wyz6
Matematyka:
W tym tygodniu tylko dwie lekcje ponieważ są egzaminy
- Temat: Odczytywanie danych statystycznych z wykresów (dwie lekcje)
Obejrzyj lekcję
Przeanalizuj przykłady ze strony 201 i 202 z podręcznika
W zeszycie zrób zadania 1 i 2 ze str. 202, 3-5 str. 203 oraz zad. 6 i 7 str. 204
W razie trudności proszę o kontakt na adres
Język angielski:
Good morning! W razie pytań do lekcji proszę pisać na
Lesson, 15th June 2020 | Subject: Exam skills. (Rozwijanie umiejętności egzaminacyjnych.)
Dziś zajmiemy się umiejętnością testowaną w V części egzaminu ósmoklasisty, czyli tworzeniem wypowiedzi pisemnej.
1 / Obejrzyj krótki filmik:
2 / Wykonaj zadania - napisz w zeszycie:
a / wiadomość (wybierz jedną: podr. str. 29 zad.7 lub str.105 zad.7)
b / e-mail (wybierz jeden: str. 55 zad.7 lub str. 81 zad.7)
Pamiętaj, że długość tekstu to 50-100 słów. Podpisz się jako XYZ.
Możecie pochwalić się efektami Waszej pracy przesyłając do sprawdzenia powyższe zadania.
Lesson, 19th June 2020 | Subject: Workbook activities. (Praca z zeszytem ćwiczeń.)
Powtarzamy i utrwalamy wiadomości z Rozdziałów 0,1,2,3,4 z Zeszytu Ćwiczeń.
Otwórzcie Zeszyt Ćwiczeń:
Zróbcie wybrane zadania, które nie zostały jeszcze zrobione z Rozdziałów 0,1,2,3 i 4 (przypominam, że do zadań dotyczących słuchania trzeba skanować Kody QR)
To już wszystko na ten tydzień. Pozdrawiam. Goodbye!
Język niemiecki: -
Historia: -
Biologia:
W tym tygodniu tylko jeden temat ponieważ w środę są egzaminy i lekcji nie ma
Temat: Rozwój człowieka od narodzin do starości.
Przeczytaj w podręczniku temat na str. 230-234
Obejrzyj filmy i przeczytaj ciekawostki na stronie
https://epodreczniki.pl/a/etapy-zycia-czlowieka/D8A4YkqEo
oraz wykonaj znajdujące się na końcu ćwiczenia interaktywne.
W zeszycie
Temat: Rozwój człowieka od narodzin do starości.
Etapy życia człowieka:
- Okres noworodkowy – dziecko, które ukończyło okres przystosowania się do życia poza organizmem matki. W tym czasie dziecku złuszcz się naskórek, odpada pępowina, wygaja się pępek, utrwala się samodzielne oddychanie, krążenie krwi, Reguluję się temperatura ciała i przemiana materii.
- Okres niemowlęcy- w czasie tego etapu następuje szybki wzrost na długość oraz wzrost masy ciała, dziecko staje się bardziej ruchliwe, jest coraz sprawniejsze, dziecko zaczyna wymawiać pojedynce słowa, rozumieć krótkie polecenia, pojawiają się zęby mleczne i dziecko zaczyna chodzić.
- Okres poniemowlęcy – tempo wzrostu staje się wolniejsze, dziecko zaczyna coraz pewniej chodzić, wzrasta sprawność rąk dziecka i precyzja ruchu, zaczyna się ono usamodzielniać, coraz więcej mówi i zadaje pytania, ma uzębienie mleczne, zgłasza potrzeby fizjologiczne.
- Okres dzieciństwa – następuje szybki wzrost układu szkieletowego, układ ruchowy jest jednak jeszcze słaby, dziecko doskonali sprawność ruchową, wzrasta ciekawość świata, jest to czas zabawy z rówieśnikami i zadawania wielu pytań, dziecko uczy się pisać i czytać i idzie do szkoły.
- Dojrzewanie- organizm wydziela hormony płciowe, które powodują dojrzewanie, w których wyniku dziecko osiąga cechy charakterystyczne dla danej płci.
- Okres dojrzałości (dorosłość) charakteryzuje się w pełni rozwiniętymi narządami wewnętrznymi, oraz dojrzałością psychiczną.
- Wiek średni (przekwitanie) – charakteryzuje się zmianami fizjologicznymi, które wiążą się z procesem starzenia. Pojawiają się zmarszczki, siwe włosy, zmniejsza się aktywność fizyczna.
- Okres starości – zależna jest ona od genów oraz środowiska. Charakterystyczne zmiany dla tego etapu to zmniejszenie ilości wody w organizmie, co prowadzi do utraty jędrności i elastyczności tkanek, zmniejsza się odporność organizmu, osłabia się aktywność układów, wzrost się obniża.
W ćwiczeniach Str.116
W razie trudności pisz na adres
Geografia:
Temat: Poznaję region, w którym mieszkam.
- Zapoznaj się z tematem w podręczniku.
- Na podstawie mapy wypisz regiony Polski.
- Porównaj mapę regionów z mapą województw.
- Zapoznaj się z informacjami na temat położenia administracyjnego i geograficznego Podkarpacia, zamieszczonymi na stronie https://sites.google.com/site/wojewodztwopodkarpackie/
- Prześledź strony na temat Podkarpacia:
https://www.pieknywschod.pl/pl/wojewodztwa/podkarpackie
http://www.archiwum.podkarpackie.pl/wrota_kopia/kopia/pl/promocja/perly.htm
6. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń.
Fizyka:
Temat: Zmiany stanu skupienia ciał. (19.06.2020)
Materiały: podręcznik, strona 249, epodręczniki
Link: https://epodreczniki.pl/a/stany-skupienia-materii/D43ny6rNh
Film:
Pojęcia:
- stan skupienia
- topnienie, krzepnięcie
- parowanie, skraplanie
- sublimacja, resublimacja
Proszę zapoznać się z materiałami z podręcznika i ze strony epodreczniki oraz filmem.
Proszę rozwiązać zadania 2 i 3 ze strony 252
Chemia:
Temat: Woda i roztwory wodne - powtórzenie (temat na 19.06)
Proszę zapoznać się z lekcją na stronie https://epodreczniki.pl/a/woda-i-roztwory-wodne---podsumowanie/DUkCo4P3n
i zapisać w zeszycie po tematem odpowiedzi na dwa wybrane pytania zawarte w zadaniach z działów: “Pamiętam i rozumiem” oraz “Czytam i interpretuję”
Religia:
Muzyka: -
Plastyka: -
Informatyka: -
Wychowanie fizyczne:
- Ćwiczymy razem- www.SZSrzeszow.pl- Aktywni w domu
- Korzystajcie z terenów rekreacyjnych-w dowolnym czasie
- Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .,messenger
Doradztwo zawodowe: -
Klasa VIII
Język polski :
Temat : Ostatnia powtórka przed egzaminem.
Poodlądaj zamieszczone poniżej filmiki. Przypomnij sobie zasady pisania rozprawki, opowiadania i zaproszenia. Powtórz wiadomości dotyczące imiesłowów i rodzajów literackich.
Pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminie ósmoklasisty. Będzie dobrze :)
Matematyka:
Ostatnie szlify przed sprawdzianem ósmoklasisty.
https://epodreczniki.pl/a/porownywanie-liczb-ulamkow-zwyklych-i-dziesietnych/DOSOvhY87
https://epodreczniki.pl/a/jaki-procent-jednej-wielkosci-stanowi-inna-wielkosc/DQ4yQLRpx
Analiza zadań sprawdzianu ósmoklasisty z matematyki.
Język angielski:
Good morning! W razie pytań do lekcji lub egzaminu proszę pisać na
Lesson, 15th June 2020 | Subject: Tongue twisters. (Łamańce językowe.)
Dziś ćwiczymy wymowę, starając się przy tym nie połamać sobie języka. :)
Zapiszcie w zeszycie:
Łamańce językowe (Tongue twisters) to trudne do wymówienia zdania lub ciągi wyrazów, np.
1 / Red lorry, yellow lorry
2 / I want to wash my Irish wristwatch.
3 / A thirty-three thieves thought that they thrilled the throne throughout Thursday.
4 / I saw Susie sitting in a shoe shine shop. Where she sits she shines, and where she shines she sits.
5 / Betty Botter bought some butter but she said the butter’s bitter. If I put it in the batter, it will make my batter bitter. But a bit of better butter will make my batter better, so t’was better Betty Botter bought a bit of better butter.
Ćwiczenia praktyczne:
Obejrzyjcie filmik i wyćwiczcie wymowę łamańców językowych - pierwszy raz wymawiamy powoli, przy kolejnych próbach zwiększamy tempo (jeżeli macie trudności z tym zadaniem, to można sobie na początku nauki wymowy podzielić wymawiane zdania na mniejsze części).
Lesson, 19th June 2020 | Subject: Pronunciation practice. (Ćwiczenie wymowy.)
Dziś ćwiczymy naszą wymowę i przy okazji poprawny zapis usłyszanych treści.
Ćwiczenia praktyczne: https://speechling.com/dictation/english Słuchacie krótkiej wypowiedzi, powtarzacie na głos i zapisujecie ją w białym polu (What is the speaker saying?), następnie klikacie enter aby sprawdzić czy poprawnie zapisaliście. Do kolejnej wypowiedzi przechodzicie klikając na pole Next.
Uwaga! Na powyższej stronie możecie dostosować ustawienia do Was, wybierając:
a / tempo wypowiedzi (panel przy rysunku żółwia),
b / głos lektora (I would like to hear recordings in this gender: Male / Female)
c / poziom trudności (I am doing this module - rozwiń pasek i wybierz poziom spośród Speechling Core Curriculum: Beginner, Intermediate, Advanced, Expert), z tego samego paska można wybrać temat nagrania Speechling Phrasebook oraz części mowy Speechling Foundations. Jeśli spodoba Wam się ta strona, to warto ją dokładniej przejrzeć, ponieważ możecie się też tutaj uczyć innych języków.
To już wszystko na ten tydzień. Pozdrawiam. Goodbye!
Język niemiecki: -
Historia:
Temat: Polska w latach 90. XX wieku.
- Obejrzyj filmik
- Przeczytaj tekst w podręczniku, str. 248-252.
- Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń.
Biologia: -
Geografia: -
Fizyka:
Klasa 8 (19.06.2020)
Temat: Podsumowanie wiadomości z optyki
Materiały: epodreczniki
Link: https://epodreczniki.pl/a/podsumowanie-wiadomosci-z-optyki/D1OhqKseq
https://epodreczniki.pl/a/mikroskop-i-lupa-w-obserwacjach-biologicznych/Dah0IoInL
Film:
Przyrządy optyczne:
- lupa
- peryskop
- mikroskop
- luneta astronomiczna
- lorneta pryzmatyczna
Chemia:
Temat: Disacharydy - sacharoza. (19.06)
materiały: podręcznik, strona https://epodreczniki.pl/a/cukry---sacharoza/Dvq5UnGQq
lekcja tv; https://vod.tvp.pl/video/szkola-z-tvp-klasa-8,chemia-lekcja-1-27052020,48183074
Na podstawie obejrzanych materiałów proszę zapisać w notatce:
- jakie właściwości ma sacharoza,
- gdzie występuje w naturze
- jakie jest zastosowanie sacharozy
WOS:
Temat: Polska w Unii Europejskiej.
- Zapoznaj się z lekcją https://epodreczniki.pl/a/integracja-europejska-polska-w-strukturach-nato-i-ue/DN2IzpcqI
- przeczytaj teksty, obejrzyj filmiki, wykonaj ćwiczenia interaktywne.
EDB:
Temat: Aseptyka i antyseptyka
Napisz w zeszycie definicje pojęć .
Informatyka: -
Religia:
Wychowanie fizyczne:
- Ćwiczymy razem- www.SZSrzeszow.pl- Aktywni w domu
- Korzystajcie z terenów rekreacyjnych-w dowolnym czasie
- Kontakt
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .,messenger
Doradztwo zawodowe: -